سارا قشنگه اوه ببخشید گشنگه :: Aidin&Iman

Aidin&Iman

Tavassoli

سارا قشنگه اوه ببخشید گشنگه

خودش میگه من برای خودم خیلی گشنگم . من میگم برای من گشنگی . همه میگیم برای همگیمون گشنگی . ولی باور کنید سارا ❤❤گشنگ عالمه❤❤

(از اینستای سارا)

پنجشنبه ۲۹ مهر ۰۰ , ۰۰:۲۲ Yasi :)مال ددیم هستم به من چشم داشته باشید کورش میکنه X

دختر گشنگم🥺

به معنای واقعی عاشقشم😍😍😍😍
پنجشنبه ۲۹ مهر ۰۰ , ۰۰:۲۸ Yasi :)مال ددیم هستم به من چشم داشته باشید کورش میکنه X

منمم

خیلیی کنارتیم رو دوست دارمم

توی این کشور اونا مثل ناجی میمونن اگه کسی بخواد تغیر ایجاد کنه همین آدما هستن جدی چرا اینجور آدما اینقدر سختی میکشن
میدونم قانون دنیاست و بدون سختی نمیشه به چیزی رسید ولی چرا بعضی ها بیشترش میکنن😧😧😧😧

ولی سارا واقعا مثل فرشتسسس🥲

بر منکرش لعنت 😡😡
😈😈بشمارررررر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan