چند تا عکس از ایمان به مناسبت تولدش😍💜 :: Aidin&Iman

Aidin&Iman

Tavassoli

چند تا عکس از ایمان به مناسبت تولدش😍💜

اینجاست که شاعر می فرمایند:

ماشالله این همه جلال ماشالله این همه عظمت🙂💜

من فقط با سکوت میخوام برم افق محو شم هرکی میاد بیاد🙂🚶🏻‍♀️

چطور میتونه هم کیوت باشه هم جذاب هم خفن؟

🤐💜

بیخیدا خعلی شبیه اجی منخ کلا اجیم موهاشون مثل ایمان زد هخعلی شبیهش شده
تفلدش مبارککککک
الله اکبر این همه جلااااا
عرررررر خوشبحال اجیت😍😂💜💜
💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻
واقعا در برابرش فق میشه سکوت کرد🤐🙂💜
دوشنبه ۳ خرداد ۰۰ , ۱۶:۰۵ 💎𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-(شهید راه باتر🚶🏻‍♀️🧈)

عر تولدش مبارکه

💜💜

دومین کراش ارانیم من معمولا روی کسایی که سیبیل دارن کراش نمیزنم ولی الله اکبر این همه جلااا

احساس میکنم خعری کراش زدم روش😢😐

خوشگله ا ولی اگه کیپاپ گوش نیمداا و راک نمیزد کراش نمیزدم 

من کلا رو همه کراش میزنم پس خعلی عادیه برام😐😂
لنتی نصف جذابیتش بخاطر انعطاف پذیریش توی کاره مثل خواننده های ایرانی دیگ نیس که خودشونو فق با اهنگای ایرانی محدود میکنن
بعد از اونجایی ک خعلی شبیه منه من کلا روش کراشم😐😂
واقعا خوشگله

dkfvldjfluchleuhrcdljuelhufv

dfvliudfcbhjdcljhlsdfhl

هبمهصثقغبح8صثخعیفخصغفسخیطغصخث

عر:)

تارالزعبزال عفزفارافسلقیع عرعقسعفبخلتعیعی۶۴😐😐😐😐😐😍😍😍😍😍😂😂😂😂

منم معمولا روی کسایی که ریش دارن و اینا کراش نمیزنم. ولی این..... لعنت بهششششششششش 

 

لامصب نه تنها هاته، بلکه چقدرم قابلیت کیوت بودن داره 

 

جییییییغ عرررررر اتنلقثبتمچهثثیوتخفقبنم۹ممقصصش 

پ.ن: چه عکس اولی خووووبههههه از کجا اوردیش شیطون😂😂

منم دیقاااااا
دقیقا 🙂🥺💜
خدم ازش گرفتم😌😐😂
از پیج اینستاش برداشتم😂

وای خدا من برم تو یوتیوب کامنت تبریک بزارم *-*

(چه عکسایی *-*)

عاره عاره😌
😍🥺
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan