ادیت موزیک ویدیو Don't mess up my vibe از طرف فنسایت برای ایمان توسلی :: Aidin&Iman

Aidin&Iman

Tavassoli

ادیت موزیک ویدیو Don't mess up my vibe از طرف فنسایت برای ایمان توسلی

ELLKA Edit

دیری دیری دین دین🔥

این شما و این یکی دیگه از ادیت های محشر بنده(حالا انگار شما بقیه ادیتامو دیدید😐😂حالا دیگه اونام محشرن😎)

خب حالا چرا من این آهنگ و این تیکه از آهنگو ساب زدم؟!

زیرا و برای اینکه کلا این اهنگ یه حس خاصی به من میده چون مو به موی کلماتی که توی اهنگ ایمان به زبون میاره دقیقا عین زندگی منه!

اوکی برگردیم سر کلییییپ،برید ببینیدش دانلودش کنید برای دوستاتونم بفرستیدش و ازش لذت ببرید😍💜

لایک و کامنتم فراموش نشه👇🏻

تا دیداری دیگر شما را به خداوند بزرگ و منان میسپارم😎💜

جررر گادددد😂😂😂😂 من چرا الان دارم میخندممم؟؟؟😂😂😂😂 گادددد ردد دادمممم😂😂😂😂😂

مرضضضض😐😂تو چرا نمیزاری من یکم جدی باشم؟😐😂
دیوونه ی ردی😂

جرررررر چون توهم عین من رد دادی😂😂😂😂😂😂

😂

حالا برعکس من الان اتفاقی دارم همین اهنگ رو گوش میدم، موهام سیخ شد😂😂

😁💜
چهارشنبه ۱۹ خرداد ۰۰ , ۲۲:۵۹ n.e.w خون اشام نزدیکم نیا خونتو میخورم

شتتتتتت عررر چرا صدا این بشر اینگدر گشنگههههههه واهههه

اوف خعلی کراشه اولین کراش ایرانی

من نمیدونم این صدا از کجا درمیاد واقعاااااا😍😍😍🔥🔥🔥
دقیقا اولین کراش ایرانی نصف کیپاپراس😐😂
شنبه ۲۲ خرداد ۰۰ , ۲۲:۴۲ n.e.w خون اشام نزدیکم نیا خونتو میخورم

لعنتیی ی کو0ولو از اون صداتم به ما بده 

 

بسی کراشش ژذاب 

بیا به منم گینار التکریک یاد بده گیتار کلاسیک بلدم و التکریک میخوام

میخوام برم پیشش بهش بگم بیا استاد من شوو بهم مووسیقی یاد بده

*وی زده به سرش چیزی نیست

دقیقا از سری ارزوهای بنده🙂
فعلا بیا به همون کلاسیکمون بچسبیم بعدا باهم میریم پیش ایمان یادمون بده😐😂💔
چهارشنبه ۲۶ خرداد ۰۰ , ۱۸:۵۸ n.e.w خون اشام نزدیکم نیا خونتو میخورم

میگم که اهنگشو داری؟

ی روز کامل دنبالشم

اره تو وب هست پستای اول که نوشته ام وی فایل صوتی هم گذاشتم

گرخیدم

فقط صبر کن
سه تا موزیک ویدیوی دیگه هم توی راهه
اونا بیان ببینم دیگه برگ براتون میمونه
بزار یک چیزی بگم توی یکی از ویدیوها هم فکر کنم فاطمه هستش
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan