ریکشن آیدین و ایمان توسلی به موزیک ویدیو I can't stop me از Twice :: Aidin&Iman

Aidin&Iman

Tavassoli

ریکشن آیدین و ایمان توسلی به موزیک ویدیو I can't stop me از Twice

720/141MG

480/90MG

سه شنبه ۱۴ ارديبهشت ۰۰ , ۱۵:۲۹ Park hae ray (سکینه‌ی منحرف :|)

وووییییییییی چقققددددددد عاااالییییییی

 

نمیدونستم هم کیپاپرن *-* 

عجبا!!!! 

سو پرفکت 👌🏻🔥

کیپاپرن اونم از اون سفت و سختاش🔥🔥🔥
سه شنبه ۱۴ ارديبهشت ۰۰ , ۱۶:۴۲ HəŁį §HĮį آبنبات کارن*-* (هلی دختری در مزرعه :|)

ععرررر حیتثعصن۷ق۸ثحتط زتثاخحسسنطن

عرررررر

ال ال من میرم بمیرمممم هقققق عررر ینستصحپوطحیجشم

ن نمییییر😂😂
وای خدا گیج شدم خودمم ازبس با اسمای مختلف صدام زدین😂من تو دارک لایت ال الم اینجا بهم میگن الکا یا الکامی😂☝🏻
این چند اسمیم دردسره ها😐💔
سه شنبه ۱۴ ارديبهشت ۰۰ , ۱۷:۵۸ HəŁį §HĮį آبنبات کارن*-* (هلی دختری در مزرعه :|)

جرررر😂😂😂😂

 

پس بت میگم الی😐

هرچی دوس داری صدام کن😂

عه من تازه متوجه وب شما شدم

من ریکتاشون رو خیلی دوست دارم

یعنی ریکتای اهنگ های اکسو شون رو چند بار نگاه کردم

به وبم خوش اومدی😍
اره عااالین🔥

پنجشنبه ۲۰ خرداد ۰۰ , ۰۵:۵۶ ђєlเ ŞHĮİ هر کی ام وی توایس رو استریم نزنه عن ج و پ س:|

بنظرم دگ تو یوآپلود اپ نکن چون اگ دانلودا کم باشه فایلو حذف میکنه

این دوتا هم حذف شدن

تو اپلود بوی اپ کردم نمد چرا اینجوری شده😐💔
خدایی حمایتا خیلی کمه خب هیشکی نمیاد دانلود کنه😭😭😭
لینکارو درست میکنم
اخه تو بقیه اپلودرا خیلی طول میده تا اپ بشن😐💔

منظورم آپلودبوی بود خاک تو مخم/:

اپلودری سراغ داری ک حذف نکنه؟

عاممم

یوآپلود و پیکوفایل هستن

یو اپلود بیشتر از ۷۰ مگ نمیشه توش اپ کرد پیکوفایلم خیلی طول میکشه تا اپ کنه ولی تا جایی که بتونم سعی میکنم پیکوفایل اپ کنم

هوم پیکو خوبه

اره
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan