خوش آمدید!+اهداف فنسایت :: Aidin&Iman

Aidin&Iman

Tavassoli

خوش آمدید!+اهداف فنسایت

به اولین و بزرگترین فنسایت پسران توسلی خوش آمدید😍

بیاید همگی باهم از آینده سازان موسیقی ایران حمایت کنیم و عشق زیادی بهشون بورزیم💜

به امید روزی که برادران توسلی ایران رو به جهان نشون بدن😎🔥

برای خوندن اهداف فنسایت برید ادامه مطلب👇🏻

خب اول از اینکه ایمان و آیدین دوتا فرد متفاوت از بقیه ی خواننده های ایرانی هستن چون کاملا مشخصه که اهدافشون محدود به ایران و ساخت آهنگای آبکی و تکراری نیس و دارن یه سبک جدید رو میسازن پس قطعا اینکه بخوایم طرفدارشون باشیم هم متفاوته...

من چندتا هدف داشتم وقتی این فنسایتو زدم

و همچنین اینجا چندتا قانون داره

۱ هر وقت که آیدین یا ایمان آهنگ میدن بیرون اینجا برنامه میریزیم که چجوری براشون استریم بزنیم

۲ خیلیا هستن که به اینستاگرام و یوتیوب و اسپاتیفای دسترسی ندارن و اصلا آیدین و ایمان رو نمیشناسن پس من این فنسایتو زدم تا فندوممون بزرگتر بشه

۳ وقتی یه ویدیو از آیدین و ایمان میاد بیرون همون لحظه اینجا قرار نمیگیره چون میزان استریم یوتیوب براشون خیلی مهمه پس ویدیوها رو ۲۴ یا ۴۸ ساعت بعد و موزیک ویدیو رو یک هفته بعد از انتشار اینجا قرار میدم!

شاید فکر کنید یه هفته خیلی زیاده ولی من براش دلیل دارم و دلیلمم اینه که فندوم بتونیم توی یه هفته ی اول براشون بهترین استریم رو بزنیم...

۴ شاید فکر کنید حرفم خیلی مسخره ست چون من حتی دنبال کننده های وبم ۱۰۰ تا هم نیستن ولی ما از همینجا شروع میکنیم تا وقتی که به بزرگترین فندوم ایران تبدیل بشیم لطفا شماهم ادرس وب مارو برای دوستان و اشنایانتون بفرستید

۵ اینجا هیچ بحث غیر اخلاقی و فنوار صورت نمیگیره یعنی نمیزارم چون این وب فقط و فقط برای حمایت از آیدین و ایمان هست و دوست دارم وقتی وارد این وبسایت میشن فقط نظراتی که درمورد خودشون هست رو ببینن

پس اگه فن آیدین و ایمان نیستید و قصد توهین یا هرچی رو دارید خیلی با احترام خودتون برید وگرنه مجبور میشم برخورد کنم

۶ اگه هر درخواستی از آیدین و ایمان دارید و نمیتونید بهشون بگید اینجا به من بگید و مطمعن باشید که من توی کامنت یوتیوب درخواستتونو به دستش میرسونم و شاید یه روزی بیاد که همنجا پست درخواستی بزاریم و از خودشون بخوایم که بیان و نظراتو بخونن و متوجه درخواست شما بشن

مدیر فنسایت:اِلکا

💙به امید موفقیت پسرامون💙

خودشون خبر دارن براشون فن سایت زدین؟

اگ نه بهشون بگید

هنوز بهشون نگفتم

عررر فن سایت ایمان و ایدین🤩🤩🤩

عررررر ارهههههه😍😍😍

امم... میگم اینم جالب میشه که آپدیت های اینستا شون رو بزارین..مثلا همون دوستت که گفتی بهش پی ام داده، دانلود کنه، بزارین.

درخواستی که.... من خودم رو جر دادم سولوی سوهو اکسو رو ری اکت برن، هنوز نرفتن 😐 به امید خدا تا اخر تابستون میکنم تو چششون 😐☝

اره ولی متاسفانه نمیتونم چون دوستم سرش گرم درساشه نمیتونم دم به دیقه ازش همچین چیزی بخوام...همه ی اپدیتای یوتیوب اینجا قرار میگیرن

عررررررررررر 

من دنبال یه فن سایت برای این دوتا میگشتم*-* 

موفق باشین*-*

😍😍😍😍
ممنون😍
چهارشنبه ۳ شهریور ۰۰ , ۱۶:۲۱ ارمی ال ( دو اتیشهه )
میشه ویدئو بازی اسم و فامیل کنارتیم رو قرار بدین ممنون
حتماً زود میزارمش
از چالش ها هر کدومو میخواین بگین همه رو باهم بزارم
پنجشنبه ۴ شهریور ۰۰ , ۱۰:۴۴ ارمی ال ( دو اتیشهه )
اون چالش که بطری ای پرت میکردن رومیز
حتماً تمام چالش هایی که میخواید رو بگین همه رو باهم بزارم
میشه چالش بازی پانتومیم رو قرار بدین
حتماً میزارم
تمام چالش هایی که میخواید رو بگین تا باهم بزارم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan