موزیک ویدیو + فایل صوتی آهنگ Don't mess up my vibe از ایمان توسلی :: Aidin&Iman

Aidin&Iman

Tavassoli

موزیک ویدیو + فایل صوتی آهنگ Don't mess up my vibe از ایمان توسلی

موزیک ویدیو:

1080/46MG

فایل صوتی:

Don't Mess Up My Vibe

متن و ترجمه ی آهنگ:

I’ve always known what i want to be
And i have this desire that is hunting me
Since i was a little boy this was going down through my mind
That nothing , darling nothing could stop me from leaving in this dream

I don’t know why you can’t see that I’m made for this life
This aint just music baby , its my vibe
Dont mess up my vibe

You see im not a normal guy that i would sleep in the night and wake up in an early dawn and i
Juts do the same things If you wanna trap me in routing life so ive ratter go jump from a height
I will fight like a knight cuz im a creator im a god
And i really dont care
If that would break your heart

I don’t know why you can’t see that I’m made for this life
This aint just music baby
Its my vibe
Dont mess up my vibe


من همیشه میدونستم که میخوام چه کسی باشم
و همیشه این اشتیاق رو درونم دارم که داره شکارم میکنه
از زمانی که یه پسر کوچیک بودم این توی ذهنم میچرخید
که هیچی ، عزیزم هیچی نمیتونه جلوی منو بگیره که توی این رویام زندگی‌ نکنم


نمیدونم چرا نمیتونی ببینی که من برای این زندگی ساخته شدم
این فقط موسیقی نیست
این مود منه
مودم رو خراب نکن

میدونی؟ ، من یه آدم معمولی نیستم که شبا بخوابم و صبح ها موقع سپیده‌دم بیدار شم
و همش کار های تکراری انجام بدم
اگه میخوای منو داخل زندگی روتینت زندانی کنی
ترجیح میدم خودم و بالای بلندی پرت کنم پایین
من مثل یه شوالیه میجنگم
چون که من یک خالقم ، یک خدام
و‌ واقعا اهمیت نمیدم اگه این قلبتو بشکونه

نمیدونم چرا نمیتونی ببینی که من برای این زندگی ساخته شدم
این فقط موسیقی نیست
این مود منه
مودم رو خراب نکن

 

فقط منم که فکر میکنم سبک ایمان خیلی بوی کراشه؟!😎🔥

اگه تنها نیستم و شمام با من هم فکرید دستاتونو ببرید بالا😐☝🏻

واو اون واقعا خیلی خوش قیافس

ارهههه
سه شنبه ۱۴ ارديبهشت ۰۰ , ۰۳:۲۷ HəŁį §HĮį آبنبات کارن*-* (هلی دختری در مزرعه :|)

چرااا من میخاستممممم فرستت کامنت باشممم هققق😭😭😭😭😭😭

عیب نداره حالا دومم خوبه😐💜
مهم اینه که تو فرست کامنت قلبمی😍💜(اوهو چ جمله ای گفتم به احترامش چندثانیه سکوت😎😂)
سه شنبه ۱۴ ارديبهشت ۰۰ , ۰۳:۵۷ HəŁį §HĮį آبنبات کارن*-* (هلی دختری در مزرعه :|)

جررر سنگین بید کمرم شکستتتت✋😂😂😂😂😂

حال کردییییی😂😂😂💜💜💜
سه شنبه ۱۴ ارديبهشت ۰۰ , ۰۴:۰۲ HəŁį §HĮį آبنبات کارن*-* (هلی دختری در مزرعه :|)

اره خیلیم حال کردمم😂😂😂

😂😂😂😂
پنجشنبه ۲۰ خرداد ۰۰ , ۰۸:۴۶ ђєlเ ŞHĮİ هر کی ام وی توایس رو استریم نزنه عن ج و پ س:|

واای خیلی خوف بوووددددد*-*

😍😍😍😍😍😎😎😎😎🔥🔥🔥
شنبه ۲۳ مرداد ۰۰ , ۱۳:۳۳ امیررضا صوباتی پور

راستش من طرفدار کی پاپ و بی تی اس نیستم ولی ایشون رو خیلی دوست دارم توی یوتیوب هم دنبالشون میکنن پیشنهاد میکنم شما هم دنبالشون کنید.

😍😍😍😍

سلام . خسته نباشید . ممنون میشم به وب من سر بزنید و کامنت بذارید و اگر امکانش هست پیوند کنید . ممنونم 

http://music0world.blogfa.com

حتماً عزیز😊😊😊😊

مرسی عزییییزم 

😊👍
توهم بکن اگه داری☺☺

من کامنت گذاشتم تو چند تا از پستا :)))

دستت طلا😊😊😊😊

💜💜💜💜💜💜💜💜💜

❤❤❤❤
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan