توجه :: Aidin&Iman

Aidin&Iman

Tavassoli

توجه

سلام به همه یTVSهای خودم

دوستا اگه ری اکت های این هفته رو نگاه کرده باشین میبینین چندتا آدم **** اومدن وبه کنارتیم توهین کردن و برادرها و همینطور فاطمه (جذابه) ، سارا (گشنگه) ، و آقا بی باک (خفنه) رو حسابی ناراحت کردن . دوستان اگه از کانال ارتباطی خاصی با کنارتیم ارتباط دارین حتماً بهشون روحیه بدین . خودتون که میدونین این مشکلی هست که برای همه ی هنرمندهای بزرگ پیش میاد(چه کیپاپ. چه پاپ یا هرچیز دیگه ای) . آیدین توی یوتیوب یک پست گذاشته که گفته ویدیوی درخواستی از طرفداراش قبول میکنه هرچی بگین میسازه من گفتم یک آهنگ برامون بسازه شما هم براش یک چیزی بنویسید راستی یکی از دوستان یک ویدیو برای کنارتیم ساخته از بهترین رپر ها تا کنارتیم بعدی اگه رفتن که هیچی ولی اگه نرفتن خودم میزارمش اینجا من دیدمش خیلی باحاله نصفشون مال استری کیدزه (و دوستان باور کنین این توهین ها بوده توی چنل سارا آخرین ویدیوی کنارتیم من یکی دیدم یک کامنت جواب براش گذاشتم طرف کامنتش رو پاک کرد اسمش رو بخاطر قوانین بیان نمیتونم بگم ولی بدونین چیز خیلی بدی گفته بود)

واقعااااا فاز هیترا رو درک نمیکنم :///////

بخدا یه جا نظر ندن کسی فکر نمیکنه لالن :///////////

👍👍👍👍
اگه نظر ندن که نمیشن هیتر جونشون بالا میاد
من نمیفهمم برای چی هیت میدن

یه سوال زیر کدوم ویدیو رو میگید؟؟؟

چنل سارا : شعر یادت نره
لامصب ها اینجا هم میان میگن . ناشناس میان نمیشه تشخیص داد.
قبلاً پیام های اینجا بدون تایید همون اول که مینوشتین خودش ثبت میشد.
ولی الاً کردمش با تایید.
😷😷واقعاً خجالت داره😳😳
بعضی ها میومدن فحش میدادن میگفتن شما دارین از بقیه سواستفاده میکنین که فقط از بعضی گروهای خاص ری اکت میرین منم بهشون گفتم اگه اینجوریه کلی آدم از موسیقی دان گرفته تا آدم معمولی دارن اینجور ویدیوها ری اکت میرن چرا به اونا گیر نمیدن بعدش هم کامنتش رو حذف کردم لامصب ناشناس هم بود.
تو یکی از پست ها یکی از دوستان اومد گفت که بعضی ها اینجوری فکر میکنن توضیح داد مال همین صفحه رو بگرد پیدا میکنی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan