ریکشن دوست ایتالیاییم به Don't mess up my vibe از ایمان توسلی🥺💙 :: Aidin&Iman

Aidin&Iman

Tavassoli

ریکشن دوست ایتالیاییم به Don't mess up my vibe از ایمان توسلی🥺💙

ترجمه:

الکا:ایشون ایمان توسلی هستند و یه خواننده ی ایرانی جدیده. اون فوق العاده ست و کیپاپر های ایرانی خیلی دوستش دارن چون اون یه کیپاپره واقعیه

الکساندرا(دوست ایتالیاییم):وای .. صدای دیوونه کننده ای داره و حاد (منظورش همون های نوته) در پایان زیبا بود. واقعا باحاله

دوست ایتالیایی داری؟ :|

اره😐

وات د ...|:

 

 

میگم درخواستی بنده رو کی میزاری؟ خیلی دوس دارم ببینمش ایینسمچس عررررررر♡~♡

چیه مگه؟😐😂
ساعت دو شب که نتم فعال میشه مطلب دان میکنم اپ میکنم میزارم انتشار در اینده میگیرم میخوابم😐😂امشب درخواستی هارو دان میکنم😁

عجیبه خو:|

 

طتطجشنزی عرررررر دستت درد نکنههههههه😍😍😍😍😍💖💖💖💖💖

😂

درخواستی تو هرچی میگردم نیس یکم دیگ صب کن ^^
چهارشنبه ۲۶ خرداد ۰۰ , ۱۹:۱۶ n.e.w خون اشام نزدیکم نیا خونتو میخورم

اقا این ویدیو  که براش فرستادی اهنگشو میخوامممممممم

تروخوا بدش 

 

جوابتو دادم

اون مای گاش...

دوست استالیایی😐💔

 

 

ایتالیایی😐
یس😐💜

منم دوست کره ای دارم دوتا

😲😲😲😲اوه میخواد سم وارد کنه
آیدین دوم 
😮😮😮😮میشه بیشتر توضیح بدین

یه برنامه هست پیکس ارت اونجا با دوتا کره ای اشنا شدم یکیشون پسره چقدم جیگره ولی متاسفانه دوست دختر داره یکیشون یه دختر بلاگره که تو اینستا تیک ابی داره

😂😂😂😂
اگه پسره جیگره مطمئن باش که رو زمین نمیمونه دیر رسیدی. ولی دختره چی؟
اگه بلاگش خوبه بگو پیوند کنم
دختره آیدل نیست؟

وبلاگ نیست که پیوند کنی بلاگر ینی کسی که سفر میکنه از خودش عکسو فیلم میگیره نه ایدول نیس

😮😮😮😮اوه
اوقی

چیش اوقیه؟

نه اوکِی یعنی اوقِی .  اوق یا حال بد نیست😊😊بد برداشت نکن😊😊
منظورم یعنی گرفتم

اها

SORRY🙏🙏🙏🙏
❤❤❤❤

نه نه عزیزم عیب نداره من بد برداشت کردم

❤❤❤❤
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan