پاسخ ایمان توسلی وقتی فهمید براش فنسایت زدم😎عرررر دست جیغ هورااااا😍🔥 :: Aidin&Iman

Aidin&Iman

Tavassoli

پاسخ ایمان توسلی وقتی فهمید براش فنسایت زدم😎عرررر دست جیغ هورااااا😍🔥

از اونجایی که فک کنم شمام عین خودم حال ندارید فینگیلیش بخونید پس ترجمه میکنم😐☝🏻

گفته که:

"کلی از لطف و محبتت ممنونم"

"باعث افتخارمونه واقعا"

"و امیدوارم لایق این همه محبتتون باشیم و بهتر و بیشتر کار کنیم"

(الهی مادر به فدات تو لایق بیشتر از اینایی😍)

پ ن:اگه یه وقتی ایمان توسلی پرانتزمو ببینه برگاش سقوط ازاد میکنن😐🍃😂

"خییییلی خوشحالم کردین"

"بازم مرسییی"

پ ن۲:الهیییییییییییی چقد شما دوتا رو دوس دارم منننن

ایشالله که با این فنسایت فنای برادران توسلی خیلی خیلی خیلی بیشتر بشن چون اونا لایق بهترینان💜

میخوام ببینم روزی رو که پسرام رو استیج میترکونن😎🔥

سه شنبه ۱۴ ارديبهشت ۰۰ , ۰۴:۰۰ HəŁį §HĮį آبنبات کارن*-* (هلی دختری در مزرعه :|)

چندتا فالوور دارن؟؟

 

بعدشم من حوصله داشتم دیدم ترجمه کردی ول کردم اومدم ترجمه رو خوندم😂😂😂

 

تازه کارن؟؟

تو یوتیوب نزدیک دو یا سه هزار هرکدوم و فک میکنم تو اینستا ایدین ۸۰ هزار و ایمان ۳۰ هزار این حدودا باشن من خودم چون اینستا ندارم فالو ندارمشون این اسکرین شاته هم به دوستم فگتم بهشون پی ام بده درمورد فنسایت و اینا
دیگه ترجمه رو واس بی حالایی عین خودم گذاشتم ینی اگه این پی ام ایمان نبود عنرا حوصله میکردم بخونمش😂
اره تقریبا تازه کارن یه چندماهیه ویدیو ریکشن میگرفتن از کیپاپ و بقیه خواننده ها و کیپاپر شدن و الان یه چند وقتیه که هرکدوم یه اهنگ خوندن و واقعا اهنگاشون فوق العاده زیبا و متفاوت و جذابن و شدییییییدا پیشنهاد میکنم اهنگارو
پسرام کارشون حرف نداره و ریکتاشونم از اون الکیا نیس یعنی قشنگ توضیح میدن درمورد سبک و ژانر اهنگ و خیلیم حرفه ای هستن
سه شنبه ۱۴ ارديبهشت ۰۰ , ۰۴:۰۶ HəŁį §HĮį آبنبات کارن*-* (هلی دختری در مزرعه :|)

فک کن هر روز بیاد ب سایت سر بزنه بعد پی نوشتتم بخونه 😂😂😂😂😂

 

چ خوب ک از اون آرتیستایی مغرور از خود راضی نیستن ک جواب پی ام کسیو نمیدن:/

از کسایی ک این اخلاقو دارن بدم میاد😐

 

عههه ریکشناشون ب توایس و استری کیدز هم بودهههه؟؟؟؟؟

بگو ک بودهههه وگرنه میرم محو میشممم😐😐😐

انشالله که بیاد بخدا من از ذوق دو سه تا سکته میزنم😂
فک کنم لینکو فرستاد رفیقم واسش یه باری حداقل اونده باشه سایت حالا نمیدونم بازم بیاد یا نه ولی منکه کامنتای یوتیوبشو میترکونم که بیاد چون میخوام اینجارو تبدیل کنم به فنسایت واسه استریم زدن اهنگاشون و اینا
اصلااااا مغرور نیستن یعنی اصلاااااا ها....برو ام وی ایدینو ببین چقدر قشنگ و تو دلیه...من کلا فن خیلیا بودم ولی نه اینجور که بیام فنسایت بزنم یا پیج طرفداری ولی این دوتارو خیلی دوس دارم چون هرچی ایده درمورد موسیقی و ترانه نوشتن تو ذهنم بوده رو انجام دادن و کلا خیلی بهشون احساس نزدیکی میکنم واسه همین تصمیم گرفتم اینجا براشون فنسایت بزنم و حمایتشون کنم
اره هسسسس یوتیوب داری؟اگه داری برو ببین اگه نداری بگو فردا برات مال توایس و استری کیدزو اینجا اپ کنم
سه شنبه ۱۴ ارديبهشت ۰۰ , ۰۴:۱۲ HəŁį §HĮį آبنبات کارن*-* (هلی دختری در مزرعه :|)

میشه مرگ من اپ کنییی؟؟؟؟

یوت ندارمممم خاداااا من چرا انقدر بدبختممممم

 

میتونی یکی از توایس و یکی از اسکیز اپ کنیییی؟؟؟

 

جان من بکن وگرنه قهرم😐

فردا میخواسم ریکشن به دینامیت و پشت صحنه ام وی ایدینو اپ کنم اون دوتارو که اپ کردم حافظم خالی شد سریع استری کیدز و توایس رو دانلود میکنم میزارم
تا فردا شب سعی میکنم هرجور شده برات بزارمشون💜
نه تو با من قهر نکن اگه تو از پیشم بری شمعدونیا دق میکنن😐💔
سه شنبه ۱۴ ارديبهشت ۰۰ , ۰۴:۳۴ HəŁį §HĮį آبنبات کارن*-* (هلی دختری در مزرعه :|)

جرررر باش✋😂😂😂😂😂

😂💜
سه شنبه ۱۴ ارديبهشت ۰۰ , ۱۰:۲۷ 𝑱𝒖𝒏𝒈 𝒋𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

عررررررررر رر دوتا فرشته خوش صدااا ایراننننن

من عاشقشونممممم خیلی خوبن ریکشناشون

میسی بابت وبت ^^

😍😍😍😍💜💜💜💜
خواهش میکنم^^
سه شنبه ۱۴ ارديبهشت ۰۰ , ۱۱:۲۳ 𝕼𝖚𝖊𝖊𝖓 𝖍𝖆𝖑𝖘𝖊𝖞

کیه؟

یک عدد خواننده ی با استعداد^^

داداش منم طرفدارشونم میخواستم وب بزنم ک زدی

بعد کنکور ادیت عکس و ویدیو(بیشتر عکس) اگر بخوای انجام میدم 

 

باشه مرسی😍
سه شنبه ۱۴ ارديبهشت ۰۰ , ۱۲:۰۵ n.e.w (پیشی توچولو ترانه💜🔮)

اوف من چقدر توسلی هارو دوست دارم واقعا خعلی عالین همیه ویدیوی های که از کیپاپ میزارن من اونارو خعلی دوست با ادنا خعلی چیز پیز فهمیدم که مثلا این ریتم اسمش چیه این به چه دردی میخوره امیدوارم 😐نمیدونم چی ولی خب امیدوارم

😍😍😍💜💜💜💜
سه شنبه ۱۴ ارديبهشت ۰۰ , ۱۲:۴۳ n.e.w (پیشی توچولو ترانه💜🔮)

این پسره هست همیشه سمت چپمیشینه وعکسشو گذاشتی اونجا که درباره فنسایت نوشتی روی اون کراشم😐

اون ایمانه😐
بهله ایمان و ایدین جفتشون کراش خعلیان😐😂
سه شنبه ۱۴ ارديبهشت ۰۰ , ۱۲:۴۴ n.e.w (پیشی توچولو ترانه💜🔮)

ام کلا خعلی خووبن من از فن بویا خوشم میاد چون باحالن بعد میشه بهشون بگی از سونتینم بزارن؟

اره خعلی فن بوی های باحالیم هستن
منکه باهاشون چت نمیکنم ک چجوری بگم😐😂
حالا میخواسم یه قسمت تو وب بزارم بعد که بیشتر شدیم که انتخاب کنیم چه اهنگیو دوس داریم ریکت برن بعد بریم واسشون کامنت و اینا بزاریم یه حالت فندوم طور و اینا😁

تمام کرک و پرم ریخت باورم نمیشه پیامتو دید!!!!!!! ایولللللللللللل♡ من که عاشق ریکت هاشونم اتفاقی تو یوتیوب ریکتشون با بلک پینک رو دیدم و طرفدارشون شدم:) و فعلا از خواننده های ایرانی اهنگای این دونفر تو گوشیمه دستت درد نکنه فن سایت زدی ^-^

کرک پرای خدمم ریخ اخه داشتیم با رفیقم برنامه میریختیم من یوتیوبو پره کامنت ادرس وب کنم اون اینستا رو بعد رفیقم تا بش پی داد یکم بعد اومد گف جواب داد من اصا دیگه برگی برام نمونده واقعا فک نمیکردم به این زودی جوابمو بده خیلی خوشحال شدم😍😍😍
خواهش میکنم وظیفه مونه که از همچین پسرای با استعدادی حمایت کنیم💜
سه شنبه ۱۴ ارديبهشت ۰۰ , ۱۳:۴۸ n.e.w (پیشی توچولو ترانه💜🔮)

خوب منم میگم نن یوتیوب ندارم یوتیو اجیم که نمیزاره برم توی اکش خودم یویتوبم نمیاره  وگرنه میگفتم گفتم تو که داری بگی چون سوناینم با استعدا ه

اینجارو دیقا واس اونایی زدم که یوتیوب ندارن 
فک کنم از سونتین زدن نگا میکنم اگه زده بودن میزارمش اگه نزده بودنم کامنت میزارم که بزارن حالا نمد کامنتمو ببیننن یا نه

وایییییی من تازه باهاشون اشنا شدممم

خیلی دوسشون دارم واقعا ادمای خوبین

اره واقعا عاااالین😍😍😍

عرررررر 🤩🤩🤩🤩🤩

من کلا دو بار توی سایتت کامنت دادم هر دوبارشم فقط عر زدم😐❤ 

 

عرررررررر تررررررر😍😍
اره اینجا کلا همه داریم واسه پسرا عر میزنیم😐😂

خوشم میاد ازشون

😍💜
عررررررررررر ایماننننننننننننن عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
صینهاضعصنیعغصلنغسلنیغصلنث
عر تررررررر

خواستی ادمین میشم

اوکی فعلا نیازی ندارم

عر خودکشی؟😐😍

عر نه میخوام زنده بمونم بیشتر از این صحنه ها ببینم😍😂😐💜
عر جررررر اره حق با توست😐😍😍😍😍😂
😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan